sunnuntai 24. elokuuta 2014

Nyt niitä ilmaisuja!

Ohessa näytettä Laran tämän hetken ilmaisusta, kun sitä tuossa aikaisemmin lupailin. Nyt tosiaan hiljattain siirryttiin ulos kokeilemaan, ja itse asiassa ihan hyvin tuo homma lähti käyntiin. On kyllä onni omistaa bortsu!

Ja mä oon kyllä niin iloinen, että oon onnistunut opettamaan Laralle tämän asian, ainakin perusteet. Jotenkin toi rullailmaisu on ollut mulle aina sellanen "juttu", jota oon treenikavereiden koirien työskentelyä seuratessa ihastellut ja ihmetellyt (terkkuja vaan mm. kaimalle sekä Tanjalle ;) Ja nyt sit näyttäis siltä, että onnistun ekalle hakukoiralle opettamaan jotain sen tapaista. Mahtava fiilis. Ehkä mun dogi-uran parhaita hetkiä tähän mennessä. 

Nooh, kyllähän tässä työtä riittää. Täytyykin varmaan lähteä rullaostoksille lähiaikoina, kun enhän mä tosiaankaan odottanut, että edettäis tässä projektissa näin nopeaan...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti